štvrtok 14. februára 2013

Chráňme si lásku

.....Valentín...niekto ho uznáva a niekto nie...ja som za to, prejavovať si lásku každý deň...
...úsmevom, či pohladením,
uvarením kávičky, či pochválením,
že aj po rokoch ste "tá pravá",
verte, že aj to sa stáva.
Láska je krásny cit,
bez nej, nikto z nás nechce byť,
každý deň povedzte: "Ľúbim ťa,
veď bez teba, to už nie som ja!".




Kytičku od môjho mužíka som dostala pred 2 dňami, len tak....že mám rada kvety....a romanticky - neromanticky dodal: "zaslúžiš si":-))).♥
No a peňaženka nie je možno typický velentínsky darček, ale jeden mladý muž sa rozhodol práve takto potešiť svoju priateľku. A ja verím, že sa mu to podarilo:-)

Prajem Vám každý deň veľa, veľa lásky♥♥♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...