nedeľa 21. októbra 2012

Domov

...aké jednoduché slovo. Pre každého však možno znamená niečo iné...pre niekoho je to vytúžený domček presne podľa predstáv, doladený do posledného detailu, pre niekoho je to miesto, kde sa narodil, miesto, kde sa rád vracia z ďalekých ciest alebo miesto, kde ...jednoducho žije.
Pre mňa je domov náš malý domček, plný detského kriku, smiechu, niekedy aj kriku nás rodičov (priznávam, keď musíme skrotiť našu Emku:-)), je to miesto, ktoré nie vždy je vhodné na fotenie, pretože v poslednej dobe máme hračky všade, v každej miestnosti a ja som si povedala, že predsa "hračky sú na hranie":-))......a stačí ich upratať večer. Áno, náš domov je taký "živý", je tu stále rušno, veselo, ale priznávam, mám to všetko rada...aj ten občasný neporiadok, aj občas pomaľovanú stenu (odporúčam po maľovaní odkladať zvyšky zarobenej farby práve pre takéto nehody),  jednoducho náš život v ňom.
A keďže nejaké veľké "prestavby" sú teraz nereálne a odložené tak o 5 rokov, keď snáď už nebudú u nás žiadne "maliarske ambície", snažím sa skrášliť náš domov aspoň maličkosťami.


Tilda chrobáčik zdobí vchod do nášho domčeka......a hneď som si pripravila ďalších, pre prípad potreby maličkého darčeka...ja totiž veľmi rada obdarúvam:-)


Niekedy robím veci trochu naopak...niečím sa nadchnem a bez rozmyslu to chcem...je to ten lepší prípad, pretože na druhej strane, ak hneď nekonám, bývam veľmi nerozhodná a kým si rozmyslím, to čo chcem, už nie je....áno, aj taká som:-) Takže ma uchvátila táto klietka, ktorú som si kúpila. Vedela som presne, kde ju chcem mať, ale proste prázdna nebola vôbec pekná. A preto máme nového obyvateľa, Pipa:-)


Jeho výhodou je, že nerobí krik a neporiadok:-)



A to sú čerstvé novinky z nášho domova.
Majte sa kráááááásne, pa.

2 komentáre:

  1. Heli, krasny chrobacikovia aj Pipo (ako dieta som mala ziveho kanarika Pipa :O)
    Krasny den.
    Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Zuzka, cez leto sme mali v prenájme "živého" Pipa v altánku, pretože kamarátka má Pipa, tak to nejak zostalo:-)) Krásny dník aj tebe.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...