štvrtok 25. októbra 2012

Pre malú babuľku

Byť mamou je úžasné...aspoň pre mňa...so všetkým, čo k tomu patrí, so smiechom aj plačom, s radosťou aj s tvrdohlavosťou....stačí, aby mi Emka povedala:"Mamička, ľúbim ťa!"...Elenka sa sladko usmeje a keď k tomu pridá "ľúbim ťa" aj náš tínedžer, srdce sa mi roztápa:-))
Napriek všetkému čo ťažké sme si s Emkou prežili, som šťastná, že mám takúto rodinku a možno práve preto si to o to viac vážim.
Je veľa detí, ktoré musia občas "zabojovať" so zdravíčkom, väčšie, či menšie starosti si vyžadujú vždy trpezlivosť a statočnosť mamičky, pretože deti si niekedy ani neuvedomujú čo sa s nimi deje.
MAMY však zvládnu úplne, úplne VŠETKO!!!


Tento anjelik je pre dcérku mojej kamarátky, ktorá mala práve 1 rok, je to krásne, usmiate dievčatko, ktoré robí nesmiernu radosť svojim rodičom. Majú teraz trošku také "smutné" obdobie, preto som ju chcela potešiť.







2 komentáre:

  1. Heli, spinkacika som obdivovala uz na MMB, je fakt nadherny a verim, ze sa dievcatko takemuto krasnemu darceku velmi potesi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helka ahoj moja, spinkušik je dokonaly, verím, že poteší.
    Tak sa priznam, že ja som ešte žiadneho nešila.
    Inak MODA je neskutočná, ja nakupujem len zriedkavo látky, ja som taky moc šetrný typ, málo kedy kúpim látku len tak a neviem dopredu komu z nej budem a čo šiť, takže moje zásoby sú minimálne. Ďakujem za návštevu u mňa, pekný vákendík.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...