štvrtok 15. novembra 2012

Vianočná Giveaway

Myslíte, že je skoro hovoriť o Vianociach?
Ja si myslím, že ani nie...stačí sa pozrieť do obchodov,  do reklamných letákov s množstvom vianočných ponúk alebo sa len započúvať (viem, nie je to slušné) do rozhovoru okoloidúcich a reč sa točí o "vianočných darčekoch".:-)
Mám rada Vianoce, rada obdaruvávam a rada som obdarovaná...uvidím ako som poslúchala tento rok....ale možno sa na mňa usmeje šťastie a dostanem darček ešte skôr ako budú Vianoce......, pretože je tu súťaž!
Janka z blogu Víkendový dom ( www.vikendovydom.blogspot.sk ) vyhlásila Vianočnú Giveaway o nádherné darčeky, ktoré sú krásne a podmienky jednoduché.

Takže, už stačí iba málo,
aby sa šťastie aj na mňa usmialo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...