pondelok 12. novembra 2012

Z lásky

...som pripravila túto maškrtku nášmu Martinkovi k meninám. Nie je výzorovo ako od cukrárky, ale je výborná a to je dôležitejšie, teda aspoň pre mňa.
Nakoľko v poslednej dobe uprednostňujem recepty, podľa ktorých sa pripravuje "rýchlo a jednoducho", tento mi padol do oka hneď ako som ho uvidela na FB.  Začala som tortičku pripravovať večer o 21.30, keď zaspali babuľky a o polnoci bolo hotovo, takže "rýchlovka".

Foto ešte pred príchodom návštevy:

A tu je receptík:

Báječná karamelová torta

Korpus: 3 vajcia
120g kryštálového cukru
100g hladkej múky
20g kakaa
2PL vody
1PL oleja
1KL PDP
Vajcia s cukrom vyšľaháme do peny, za stáleho miešania pridáme olej, vodu a múku zmiešanú s PDP a kakaom, upečieme vo vymastenej a múkou vysypanej forme

Karamelový krém:
1 kondenzované mlieko
250g masla
Kondenzovaé mlieko varíme 2 hodiny s konzervou vo vode, necháme vychladnúť, odložíme 3 PL a ostatné zamiešame do vymiešaného masla

Šľahačkový krém:
1 šľahačka
1 vanilkový cukor
1 stužovač
Všetko spolu vyšľaháme

Ďalej potrebujeme čokoládovú polevu, čokoládové bonbóny na ozdobenie (alebo lieskovce, či mandle v čokoláde, fantázii a chuti sa medze nekladú)

Postup: Na vychladnutý korpus natrieme odložené 3 PL karamelu, na to navrstvíme karamelýv krém, potom šľahačkový krém a ozdobíme bonbónmi. Dáme do chladu.

Práve som zistila, že som zabudla dať do šľahačky vanilkový cukor:-)....vôbec to ale nevadí, tortička je dosť sladká. Návšteve aj nám chutila, takže ju ešte určite niekedy urobím. Mňam, už sa teším ako si dám ešte zajtra ku kávičke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...